Azbest - informacja
Urząd Gminy Leoncin informuje, że zamierza w 2016 r. złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o przyznanie dotacji na demontaż, odbiór, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest. Dotacja ta przyznawana jest na pokrycie kosztów demontażu, odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest, natomiast wykonanie nowych pokryć dachowych nie jest dotowane.
W związku z powyższym prosimy osoby zainteresowane uzyskaniem dotacji o jak najszybsze pobranie druku wniosku, wraz z załącznikami, z Urzędu Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3 (pokój 20 – I piętro) lub w wersji elektronicznej zamieszczonej poniżej (komplety formularzy) i złożenie kompletu dokumentów do dnia 31 stycznia 2016 roku osobiście bądź listownie na adres: Urząd Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin.
Beneficjentami powyższego programu mogą być osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej. Osoby prawne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą składają wnioski indywidualne o przyznanie dofinansowania, szczegóły znajdziecie Państwo na stronie internetowej WFOŚiGW.
Uwaga: w zależności od uzyskanej kwoty dofinansowania z WFOŚiGW wnioski będą rozpatrywane w kolejności zgłoszenia;
Informacja o wyrobach zawierających azbest
Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
Jednocześnie informujemy, iż w 2015 r. otrzymaliśmy na "usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Leoncin dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w formie dotacji w kwocie 9.191.00 zł."